[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
Qatar Airways kondigt haar samenwerking aan met Mobiqa, een bedrijf dat gespecialiseerd is in de content-optimalisatie voor mobiele telefoons, voor de lancering van een mobiele versie van haar website. Deze nieuwe toepassing geeft reizigers de mogelijkheid om ook via hun smartphone gemakkelijk toegang te krijgen tot de belangrijkste diensten van qatarairways.com.
Deze interface zorgt voor een eenvoudige toegang tot alle online diensten zoals inchecken, stoelselectie, het opzoeken van vluchtinformatie evenals het opvragen van informatie over de vluchtroutes en de maatschappij zelf. Bezoekers kunnen zich eveneens inschrijven om te profiteren van de laatste aanbiedingen van Qatar Airways of hun boarding pass rechtstreeks op hun telefoon ontvangen.
De technologie die is gebruikt voor de ontwikkeling van deze internetsite voor draagbare telefoons, herkent randapparatuur en stemt de site automatisch af op het type telefoontoestel waarmee hij wordt bezocht. Dit gebeurt zonder dat de bezoeker extra applicaties moet downloaden of de instellingen van zijn toestel moet wijzigen.
Akbar Al Baker, Algemeen Directeur van Qatar Airways, verklaart: “Vanaf haar oprichting kent de maatschappij een sterke groei en werkt ze continu aan de verbetering van haar diensten. Qatar Airways wil zo goed mogelijk tegemoet komen aan de behoeften van haar klanten, zowel tijdens het voorbereiden van hun reis als na het instappen op de luchthaven en bij hun aankomst op bestemming. Deze nieuwe ontwikkeling van een mobiele dienst sluit naadloos aan bij ons streven en moedigt onze cliënten aan om onze zelfbedieningsservices te gebruiken voor meer flexibiliteit. Hiermee bewijzen wij opnieuw dat we met constante toewijding werken aan comfortabele en aangename vluchten voor passagiers van onze maatschappij, zodat zij een buitengewone reiservaring kunnen beleven.”
Qatar Airways bood zijn klanten al de mogelijkheid om hun boarding pass direct op hun mobiele telefoon te ontvangen door zich tot 36 uur voor vertrek online aan te melden. Met de lancering van deze nieuwe internetsite voor smartphones, kunnen passagiers zich overal ter wereld registreren door simpelweg qatarairways.com in de webbrowser van hun telefoon in te typen.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]